fredag 11 april 2008

Nu då?

Den lediga fredagseftermiddagen inleddes med en urladdning på ett blåsigt fält. Fem kilometer varav fyra i mot- eller sidvind i relativt bra fart. En liten tempolöpning för att sätta benet på prov. Ett beslutsunderlag måste fram. Inom en vecka måste jag ha bestämt mig om jag är redo för Göteborg eller inte. Dagens pass gav ett direkt besked vad gäller konditionen. Den är inte helt på topp. Flåsade rätt bra idag. Vad gäller benet så lär det visa sig om det höll för påfrestningen. Jag ber.



Blåsigt värre...


Sträcka: 5 km
Tid: 24 min 29 sek
Tempo: 4:57
Puls: 174

4 kommentarer:

Johan Lindvall sa...

Jag håller alla tummar jag kan. Bra tempo för övrigt, så dålig har inte konditionen blivit.
Ta lite Benslagsmedusin förstärkt med lite kolhydrater så håller vaden...

Anonym sa...

En förbön från mig oxå!

Tycker ändå din kondis ser rätt ok ut. Med mina mått mätt är den farten fin-fin!

Anonym sa...

Ser bra ut och jag hoppas också att du håller ihop.

Karin sa...

Jag håller alla tummar jag kan! Farten var det då verkligen inget fel på, bra jobbat!