tisdag 8 januari 2008

Dagens snabblopp blir lunchpass i morgon

En smärre omplanering av "lugna" veckan innebär att dagens snabblopp flyttas till att bli ett lunchpass i morgon, torsdagens distanslöpning blir nog ett morgonlopp på fredag och söndagens långpass ligger kvar.


Det skall bli kul att springa på lunchen i morgon. Jag får nämligen sällskap av två kollegor. Den ene kommer att bli en av mina följeslagare på det stundande Göteborgsvarvet, den andre har vi inte lyckats övertala än. Varför vet jag inte. Han skulle kunna ta det som ett lättare träningspass eller en trevlig lördagsutflykt, då han är en riktig löparvirtous (har till och med tränat med självaste Mäster Szalkai!).


I vilket fall så skall det bli kul att springa med kollegorna i morgon. Jag undrar om jag hänger med i deras tempo...

Inga kommentarer: