onsdag 6 februari 2008

Inlägg

Nu är mina ortopediska inlägg färdiga. Jag var hos ortopeden och hämtade dem idag och fick de tillslipade så att skulle passa så fint som möjligt i mina löparskor. Känslan när jag körde ner fötterna i de inläggsförsedda skorna var först och främst att det var kompakt. Stödet under mina höga fotvalv kändes riktigt skönt. Dock blev sulan lite högre än originalet vilket fick ovansidan på tårna att flirta med insidan på skornas ovansida. Jag hoppas att det inte ställer till med någonting när jag börjar springa igen. Skav är heller inget kul.


Springa igen, ja. Jag undrar innerligt när jag skall vara så pass bra i benet att jag kan börja kuta igen. Jag provade att ta ett par löpsteg idag då jag promenerade mot tågstationen iklädd mina (som nya) löparskor, men det gick inget vidare. Smärtan kom direkt varje gång jag landade på vänstran. Skit också. Jag är så trött på det här! Om det inte är bättre till i nästa vecka, så måste jag söka igen. Så här kan det inte fortsätta.

Inga kommentarer: