fredag 15 februari 2008

Valentin

På väg hem från jobbet igår var jag fortfarande helt inne på att efter ett snabbt energiintag på hemmaplan ge mig av till simhallen för att avverka ett par kilometer i klorvattnet. Det blev inte så. Min kära hustru i samarbete med en viss herr Valentin fick mig på "bättre" tankar. En utsökt middag ackompanjerat av ett gott vin är aldrig fel.


Simningen får vänta tills på lördag. Ikväll är det dags för alternativ, alternativ träning: Bowling... Undrar om min vad pallar det, förresten? Det har jag inte tänkt på förrän nu... Hmmm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv firade jag Valentin med att glufsa i mig sambons soppa, ränna upp och ner i en backe i full storm, somna framför tv:n. När jag tassade i säng hade sambon somnat... :-)
Man är ju inte riktigt klok!

Benet sa...

Ja, du e för rolig :-)