lördag 28 juli 2007

Underbart spår i Bockatorpet

Äntligen tog jag mig tid att åka till Bockatorpet i Bockeboda för att prova ett av deras löparspår. Jag valde den oranga 6,8km-rundan. En fin, men ganska tung runda med en hel del upp och ner. Spåret var bra markerat och föret var ganska OK. Det fanns i och för sig en hel del pölar som man fick skutta runt eller över under den första halvan av sträckan.


Tiden var inte så mycket att skryta med, men det var inte det som var det primära med dagens löpning. 33 minuter blankt på rundan. 4m50s/km. Borde gå relativt lätt att förbättra det till 32 minuter vid nästa tillfälle.


Jag borde köpa mig en löparklocka så att jag kan hålla koll på km-tiderna. Nu har jag ingen susning om hur fort det går förrän jag kommer i mål och det är lite synd.
Skall surfa runt lite på nätet och se om jag hittar nån...

Inga kommentarer: