onsdag 2 maj 2012

Smakar fågel

Årets Ultra-magiska Ultra-event med sveriges skönaste Ultra-människor komponerat av allas vår Ultra-Fredrika är till ända. 4 dagar magi i ett landskap och en natur så vacker att mitt torftiga ordförråd inte räcker till att försöka göra det hela någon rättvisa.

För att ändå på något sätt försöka förmedla all den skönhet, all den glädje och all den goda mat vi fått uppleva så publicerar jag, istället för en alltför lång berättelse som få ändå skulle orkat sig igenom, ett album med bilder tagna under helgen som gått. En helg som jag aldrig ska glömma. En helg som sannerligen smakade fågel!

TSGUE 2012

6 kommentarer:

Therese sa...

WOW!! Det ser om möjligt ännu vackrare ut än förra årets tur! Och tack för din peppande kommentar om min löparångest. Jag är börjar så smått planera för en liten tur söderut ner till Kåseberga. :D

Anonym sa...

Så brutalhäftigt!
Fattar inte att jag inte anmälde mig, eller jo det gör jag ju - alldeles för dåligt tränad för uppgiften. Men nästa år hoppas jag att jag är klar med fartsatsandet, och att kroppen och knoppen är redo för låååångt igen.

Benet sa...

Det ÄR brutalhäftigt! OCH (och detta är viktigt), man behöver inte vara brutaltränad för att vara med. Vi tar det piano och tar pauser när vi känner för det. Någon som inte pallar köra alla 40 eller 45 kilometrarna en dag springer kanske med ett par mil och tar sedan och servar de andra genom att köra följebilen en bit för att senare kanske springa en bit igen... KLART att ni ska med nästa år! Och bureborn: Jag kan garantera att du inte kommer att ångra dig! :-)

jumper sa...

Två ungefär hundra år gamla citat ligger nära till hands när jag kommenterar ert trevliga äventyr och dina fina bilder:

"Putäll på er grevar och baroner!"

"Säger du snöripa så slår jag ihjäl dig!"

Naturen lockar och möjligen delar av springandet, men gästgiveriet hoppar jag nog över för min del. Fast vem vet, kanske dyker även jag upp någon gång upp i någon form....

Carina sa...

Åhhh vad härligt vi hade det!! Och vilka härliga bilder du har tagit! Du är riktigt bra på att fota!
Och så är du grymt kul att ha med på äventyr! :-)

Benet sa...

jumper: Klart du ska med på en etapp eller två nästa år! Ingen tvekan om det!!!
Jo, vistt kände man sig som en greve emellanåt där man blev serverad det ena välsmakande mästerverket efter det andra måendes som en prins efter drygt 4 löpta och fantastiskt vackra mil!

Carina: Säger DETSAMMA! Vilken solstråle till fotograf och äventyrssällskap du är!